Pages

Tuesday, July 19, 2011

~beribu sesalan...~

Assalammualaikum...
hyeee...
today mode nak nyanyi...
penah xkorang dengar lagu seribu sesalan dari 3 suare y mantop ah ding dong???
jac, ning n shila hamzah...
video

alaaaa y OST cite ANNISSA kat tv3 tu...
citer y sgt sentap...
ade 4 kawan baek...
kawan2 dier sebok khianati dier...
sampai suami dier pon kawen dengan bestfren dier sirik..
sorok bgai nak rak...
then suami dier mati...
bestfren dier plak tyme tu sarat mengandong anak husband dier...
lalu terberanak laaaa pulak....

sume nih berlaku tnpa si annisa tu tau y husband dier da kawen dengan si balkis tu...
hrmmmmmm tu je pon citer dier...
ade la kawan laen y khianati dier..
tp aku suke nengok part y balkis dengan farid sorok2 dari annissa...

so bile dengar2 balek lagu... sedeynyeeee....
siap ning, jac n shila nih nyanyi mcm sedey gilossss...
huhuhu
kesimpulannye, aku suke dengar lagu tu....
emosi begitu kuat...
hehehehe
tp hopefully aku xlalui la keadaan mcm tuh...
peace uolsss...
semoge xde sape pon akan alami kesusahan y mcm dalam drama tu.. hehehe 
name pon drama... dramatik la skek.. huhuhu
ok2...

~syekian~


No comments:

Post a Comment