Pages

Thursday, December 2, 2010

~tido itu anugerah & nikmat dari Tuhan~

Assalammualaikum sumeeeeee..
korang misti ngah tido dengan lenenyeeee...
SANGAT JELES!!!
welll skarang nih 3/12/2010 @ around 3.30am...
amende y aku wat xtido2 nih kan???
pelik nih nape xtido?? sedang aku adelah orang y sangat2 menjage tido...
bukan xmo tido tp xmampu nak tido...
currently... ngah sesak nafas bagai nak gile until xle tido... baring la pusing mane pon... ngiring, terlentang... terlongkop.. xde beze..
last2... tumpah jugak r air mate sendirian...
da sesak nafas dari semalam sebenarnye... woke up @ 4.30am until now xtido!! gile x?? sedeynyeeee xle tido...
baru la sedar ade 1 rahmat, anugerah & nikmat dariNya...

hrmmm x tau nk tulis ape.. sedey tahap melampao skarang nih... rase mcm nak lari je g a&e hospital selayang skrang jugak!!! tp kang ape plak kate pak guard budak nih kuar pagi2 bute... pecaye plak dier kat aku nanti...

owhh korang sume.. tido la dengan lene...
nanti aku da ok aku plak y lena...
semoga korang sume diberkati...

nanite...

No comments:

Post a Comment