Pages

Monday, October 3, 2011

~da kawen da dayah~

Assalammualaikum...
hyeeeee....
hari nih nak cite dayah's wedding....
da kawen da dayah...
makbul doa dier nak kawen before aku and donut...
xsangke weyyyy... akhirnye dapat nengok dayah kawen..
dayah... kalau aku kawen nanti, jgn lupe dtg dengan hasben n anak ok... hahaha
donut.... bagi aku pk dl...
ko dtg dengan boypren laaa..
aku kawen dl la k... hahahaha :P ok donut.. joking je...
ntah2 next year ko kawen dl..
aku y tertinggal...
kene cr chue ping nih..
so hari tuh kami ngedate..
ooooomaigoddd!!! best gile dpt borak dengan donut!!!
da dekat 5tahun kot....
i miss u donut....
so much..
next tyme kiter ngedate lg k...
ok lets enjoy the photos...

ok.. ini donut and yan... mereke sangat gumbire.. peace!!

geng2 makan semeje.. hehehe

now its my turn...

ok.. dis is my best buddies!!!! love u donut!!!!

ok... nih name je dok 1 bangunan... jarang jumpe... have a great day wif u...

ok... mokcik2 pose sementare tunggu turn nak amik gmbr dengan pengantin...

suweeeeettt pix!!!

ok... aku and donut je y terselit... raase diri ni kecikkkkkk sgt!!!! mereke samurian.. aku??? samurai-rian... hehehe :P

donut nyer turn plak... mereke y laen??? pose aje...

kenape dengan mereke??? mungkin mulut bau nasik.. hehehe :B

ok... aku perasan diri ini suweeet dalam gambar nih.... ngeeeee

yan wif her fren...

samurian

samurian again...

ok thats all...
c u in next entry... ngeeeee
bye byeeee

No comments:

Post a Comment