Pages

Thursday, August 4, 2011

~suasane dan perasan y agak sentapz....~

Assalammualaikum...

hrmmm xtau nak citer kat sape..
ade ke manusia y peduli dan dengar...
tp aku rase ade manusia y nak bace...
hari nih suasana suram gile...
sebenarnye da dekat seminggu da aku rase mcm nih..
rase mcm ade depressive episode plak..
hrmmm seriusly.. rase sedey...
kosong... xde semangat... tido lame2 tp blom puas... tido je keje dier...
AKU NAK TUKAR POSTING!!!
aku peduli ape orang bace...
ini belog aku ok...

apemende y susah sngt tok aku adapt pon aku xpasti...
owh owhhhhh...
plsss xnak end up kat kinik sakai...
kalau end up kat tanjung rambutan lg susah...
huhuhu

sebenarnye, aku pon xle nak describe ape mende y aku rase susah sgt n kuase ape y telah menyedut semangat y selame nih aku miliki...
kadang2 aku pk, perubahan itu perlu tok menjadi manusia y lebey produkktif...
jom pindah keluar dr kolej!!!

aku nak pindah jb..
g kelas ulang alik...
mungkin rase itu akan lebey bahagia...

Ya Allah... kuatkanlah semangatku...
kuatkanlah diriku..
kebalkanlah diriku dari di usik oleh perkare2 y remeh atau perkare2 y bukan milikku...
pimpinlah diriku ke jalan y sebenarnye...
buangkan rase y memusnahkan ini....


p/s : sile abaikan entry ini jika anda geli....

No comments:

Post a Comment