Pages

Monday, November 29, 2010

~kebosanan y menggila..~

Assalammualaikum...
hye sume2... busan gile nih... nengok je r font pon sangat2 bosan...
pas weekend kat umah balek la selayang ku sayang tp boleh plak 2 hari xde kelas!!!
arrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
so terbaring bagaikan mayat jek.. owhhhh nak blajar sangat malas... kalau ade kelas semangat la jugak nak blajar...
nape la doc nih sume cancel kelas plak?? cancel 1 2 kelas ok laaaa.. plsss la jgn sume sampai xde kelas langsung... da 2 hari da nih!!!!!
stressss!!!
rase mcm da warded plak...
hrmmm mcm doc Asyraf...
aik????
sape dier nih kan???
hakhak... dier nih abang ipar umi!!!! bakal... hehehe Insya Allah semoga dipermudahkan tok...
umi sengih r tuh bace post nih...
:P
abang ipar umi (sile jgn betolkan!!! nih doa aku tok ko...) nih admitted to hospital selayang tempat dier keje sebab da demam 'kuat' n kebah2 lagi... 
so biase la kan... doc keje kat a&e misti la kerisauan mencengkam di hati... mcm2 jenis patient jumpe kat kecemasan tuh...

so, td dpt la jugak jalan2 g hospital... join umi g nengok abang ipar dier tuh..
sampai2 je 'patient' da berdiri merayap kebosanan dalam wad tuh... siap da diagnose diri da boleh kuar da.. ewahhh2.. lupe diri tuh... awak tuh patient.. mane le discharge diri sirik...
nway last2 patient tuh sibok tnye umi plak pasal mate dier...
owh M G!!!! i am sooooooooooo envy!!! jelesnyeeeeee... 
best kan ade family caring gtu...
semoga umi happy selalu dengan family to be...

hrmmm semoga cepat sembuh la yek...

to umi... sorry aku g curik gmbr2 nih from respective fb k.. hakhak... pls feel free to ask me to remove it if u dont like...

to me??? semoga cepat hari esok!!!!!
sekian...

2 comments:

  1. wawawa....ad name ak la...wow pic aku pon ade!! beshnyerrrr!! hahaha...thnx mun teman aku g jupe dr asyraf tadi..hehe xpayh remove pon pic tu..cos ak rse ak nmpk comey plak..hahaha thnx mun. byk tlg ak. really appreciate it. nt ak teman ko n blnje mkn k.hehe

    ReplyDelete
  2. mane ade tolong pape pon... bese2 jek... ko tolong teman aku jenjalan da cukup da coz aku da gileeeeeeeeee rindukan suasane jenjalan ngan korang sume (romantik sey aku...).. hahaha

    ReplyDelete